måndag 17 oktober 2011

Marint kort av kit nr:3

I mitt kit finns det blå mönstrade papper, dubbelsidiga från Maja Design - Lantliv.

Och när Primia presenterade oktobertävlingen, kändes det som om det skulle vara perfekt som lite inspiration att göra ett kort.
Materialet jag använt är en blandning av kit nr:3 och privat.
Privat: Cardstock, stämplar- bildmålarna och Kenny K, lintråd, swirlsdie.
Kit nr:3: mönstrade papper och blått papper i swirlsen.

Det här är ett enkelt och stilrent kort som kommer läggas på lådan redan i morgon för att glädja Storasyster på födelsedagen.

Nästa gång ska jag visa några alster från senaste Dt-träffen och sen ska jag ge mig i kast med att Doodla..... Det vågar ni inte missa va?!
Ha en bra fortsatt vecka och Glöm inte att anmäla er till vårt
EVENT 12 NOVEMBER I SKEDA, först till kvarn gäller. Chansa inte, anmäl er idag så ni får en plats!!
På återseende,
  // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar