lördag 8 oktober 2011

Att utmana...

...sig själv är lite spännande!
Jag har fått i mitt kit så fina mönstrade papper som jag har stora planer för.
Då tänkte jag att "när gjorde jag en ren LO utan mönstrade papper senast?" Antagligen i min stappliga början som scrappare när jag ägde två stämplar och ett vellum-ark!
Så jag bestämde att jag inte fick använda något mönstrat på denna LO. Härligt befriande faktiskt!
Jag har använt ett vitt cardstock som bas. Sedan har jag stansat ur swirls (Magnolia) i det blå pappret.
Fotot har fått en matta av det röda cardstocket.
På det vita har jag sprayat med Perfeck Pearls mist (privat).
Jag tog rosor ur kitet och gjorde blommor av det röda fina bandet som även det finns i kitet.
Här kan man ana den metallicton som finns i det blå pappret. Så himla fint!
 Även bladen är stansade med Magnolias Dohickey Die (privat).
Man ser knappt den tuna fina metalltråden (privat) i brunt som jag gjort krusiduller med men - den finns där!
Den röda texten är cosmoCrickets TinyType - privat - men Scrapbutiken har liknande till ett bra pris!

På måndag kommer ni få se vad de mönstrade pappren har används till. Det blir ett Hundans liv......

Nu hoppas jag på mer ruskväder till alla scrappare!
Ha en underbar helg och
på återseende!  // Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar