fredag 21 oktober 2011

Adventskalender i oktober?

Japp, ni läste rätt! Jag är klar med årets adventskalender redan och det var ett ganska stort projekt därför har ni fått vänta lite på mitt inlägg idag... Men den som väntar på något gott...... ;)
Här kommer lite bilder.


Den otroligt vackra snästjärnan jag använt i toppen kommer från Marianne Design och finns nu i butiken.


Och en massa fins stämplar från Bildmålarna som jag hoppas att ni inte har missat!


Och det finns hur många snygga band som helst att välja mellan, men jag höll mig till två olika.


Och det populära julreceptet, också från Bildmålarna är en ny laddning på väg hem av då den första hade rykande åtgång ;) Och det tycker jag är riktigt roligt då jag faktiskt varit delaktig i framtagningen av det ;)


Vilda Stamps fick också vara med, då jag älskar detta motiv :) Finns flera olika i butiken till halva priset ;)


De bakre granarna är Marianne Design oh den främre motiven Bildmålarna. Visst är de söta?


Och massor av Polar White flower soft har jag använt för att få snökänsla :)


Privata stämplar fick också vara med öiksom några fler Marianne Design dies... För det var mycket att dekorera! Och så avslutar vi med en närbild på julreceptet för det är ju ändå mycket av vad julen handlar om för mig ;)


Är ni fler där ute som också skapar eran egna adventskalender så är vi jättenyfikna på att se dem.
Men nu får jag önska er en underbar helg.
Kram


4 kommentarer:

  1. OMG Sitter här och bara gapar.
    Vilken superfantastisk adventskalender.
    Vilket jobb du har lagt ner.
    Kan kika hur länge som helst på den.
    Kramisr

    SvaraRadera
  2. Wow! Önskar att man hade småbarn igen, när jag ser den här julkalendern :O)

    SvaraRadera
  3. Helt fantastisk med alla vackra detaljer! Verkligen duktigt gjort. :)

    SvaraRadera