fredag 19 augusti 2011

Pins förvaring?

Jag har börjat tänka om när det gäller pinnålar, de är såååå fina att använda på sima projekt men jag glömmer oftast bort dem då de har legat i en låda så nu tänkte jag att de ska få stå framme så man kommer ihåg dem bättre.
Så jag diskade ur en majsburk som jag altrat med underbara papper från Pion Design och Maja Design.


Och dekorerade med blomma, glitterlim och ;) Pinns.
I burken skar jag till och stoppade ner en disksvamp som nålarna stoppas i.
Perfekt då de inte åker ut på egen hand men ändå är lätta att dra upp.


Så nu kan jag shoppa på mig lite fler ;)


På baksidan snörde jag ihop pappret.


Hur förvarar du dina pinns?

Önskar er en skön helg!
Kram

3 kommentarer:

  1. Underbar pin-burk! Jättevackra papper! :)
    Jag har gjort en nåldyna till mina pins... Precis som du glömde jag bort att använda dem, när de låg i sin låda.. Men nu pryder de min pysselhörna och är lätta att nå! :)

    Ha det supergott i helgen!

    SvaraRadera
  2. Kul idé Kattiz. Själv har jag mina i en låda. Men det blev fint så nu är jag ocså sugen på en pinsburk

    SvaraRadera
  3. Smart att ta en disksvamp, själv gjorde jag så här till mina pins http://tusslingpysslar.blogspot.com/2011/08/scraptid.html

    SvaraRadera