onsdag 31 augusti 2011

Ljus i mörkret........

Det har börjat kännas mörkare och kallare på kvällarna nu. Det mysigaste när hösten börjar närma sig är alla ljus man får tända överallt. Jag samlar på vita ljusstakar och har ganska många nu.
Ett tips är att ställa dem tillsammans på silverbrickor, ljusets sken reflekteras så fint mot det blanka silvret.
Här står några av mina ljusstakar på en bricka och där ligger även en tändsticksask gjord av delar ur mitt senaste kitt (Primia kitt 2).


Tycker att det ser snyggt ut när aven tändsticksasken blir en dekoration.


Jag har använt grön cardstock och mönstrat papper från Maja Design. Blommorna finns här och var rosa/vita innan jag sprayade dem med grön mist för att få dem att passa bättre ihop med pappret.
Gjorde en egen liten tag med en hälsning på och fäste en liten metallcharm.
Grönt sidenband med vita prickar fick bli pricken över i.



Det enda som kommer från mina egna gömmor är stämpeln, resten av allt material finns i mitt kitt. Vill ni se bilder på vad som ingår i kittet finns det information här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar