söndag 7 augusti 2011

En snabb LO

Det var så mycket fina saker med i mitt första kitt att jag nästan inte hinner med att visa er allt. Men här kommer i alla fall en LO som jag gjorde mycket snabbt. Oftast tar det mig ett par timmar att göra en Lo men den här tog max 30 minuter. Är kanske inte helt nöjd men den får vara klar så länge och kanske ligga till sig lite.


Använde ett Maja Design papper som bas. Sedan hade jag en liten spillbit från ett annat Maja Design papper ur kitet. Den biten använde jag som fotomatta samt rev en liten bit och lade under kortet. Band det fina blåa satinbandet runt kortet och knöt en rosett. Sedan lade jag till den vita ramen, de två hjärtan (de finns hos Scrapbutiken) och rubriken gjorde jag med hjälp av olika privata bokstavsstickers.

Limmade fast två mörkblåa rosor (ur kitet) på bandet och sedan var jag klar.

På tisdag blir det jul LO. Ha´re gött!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar