lördag 16 juli 2011

Vi har fått in ytterliggare tre superfina julkort som har något rött, hjärta och stämplat. Först ut ett kort från Snojbi och så här skriver hon om sitt kort:

Nu är mitt julkort för denna gången färdigt.
Har använt mej av mörkröd cardstock och Maja Design / Lantliv , I hängmattan
Stämplat en Tilda som fått 3d-lack på vingarna
Stansat ut hjärtanen och färgat in dem med Distress Ink / fired brick ojämnt
och sedan strött på rött embossingpulver .
Stansat lite med en Spellbinders och använt som "gångjärn"
Chalkat lite med en Brilliance dyna / Rocket Red även stämplat svagt en swirl med samma färg.
En charms iform av en julkrans , lite rosor och några acryldroppar fick oxå plats.
Bakom luckan har jag använt en "tårtpappersdies" som jag embossat texten på.
Innuti är det samma papper som på framsidan och även här har jag använt spellbinders .
Några blommor hittade hit + 3 vita acryldroppar.








Sen är det Zoras tur:

Tack tjejer för era jättefina kort! Jag blev så inspirerad att jag var tvungen att gå och göra lite fler julkort. Imorgon kommer en ny utmaning för er som vill hänga på och det går fortfarande bra att hoppa på och "göra ifatt" utmaningarna.

Till sist ett härligt kort från Anna G/Piglet




Så här är ställningen nu:
Ina: 5p
Lindha: 5p
Snojbi: 5p
Zora: 5p
Kattiz: 4p
Anneli: 2p
Cecilia: 1p
Linda: 1p
Pernilla: 1p
Anna G: 1p

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar