torsdag 7 juli 2011

Mindre är mer....

... är ett talesätt jag håller med om idag.
Jag har idag en mycket enkel LO att visa er.
Jag satt och tittade på fotot och började lägga på dekorationer och jag tog bort allting och började om så många gånger att jag tappat räkningen!
Så funderade jag på vad som var fel.
Jag kom fram till att pappret i sig är så himla vackert att det räcker med det som blickfång. Så jag utmanade mig själv med att INTE ha några dekorationer på. Jag tillät mig den fina ramen från Butiken men det var det enda förutom texten som jag plockat ihop ur mina lådor. Bokstäverna är sandpapprade och färglagda med Rangers ´stain`.
Voilá, klart!
Pappret är från Scrapbutiken men jag vet inte om det finns kvar då jag hållt så länge på det...
på återseende på måndag och då är det nya roliga saker på gång........
/ Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar