onsdag 13 juli 2011

Ljuvligt DT-paket som finns att köpa.......

Idag känns det helt okej att sitta framför datorn, lite molnigt och
regnet hänger i luften.
Perfekt pysselväder (brukar i försig kunna pyssla i de flesta väderlekar).

Först tänkte jag visa lite bilder för det fina och välmatchande
DT-paketet jag fick denna gången, som numera även går att köpa i butiken.

Det innehåller:

5 stycken cardstock (som passar perfekt till de mönstrade pappren)
6 stycken mönstrade papper (alla dubbelsidiga)
1 paket med "glitterprickar" (här finns en bättre bild på dem)
några matchande brads i olika former
6 stycken olika band och spetsar
ca 12 st blommor

Detta kitt rekommenderar jag verkligen.
Jättefina papper som passar många
olika stilar.
Kittet kan köpas i butik för 185kr och går även att beställa i webbutiken, då tillkommer frakten.

Utmana dig själv och prova på detta eller något av de andra kitten. Du kommer inte att bli besviken.







Tro det eller ej men jag kom faktiskt ihåg att fota mitt kitt innan jag började klippa. Före- och efterbilder brukar inte vara mina grej eftersom jag glömmer bort att ta förebilderna.

Tänkte visa ett kort som jag gjort med papper från mitt kitt. Stämplarna jag använt är privata men det ljuvliga pappret kommer från Inkidos nya serie.
Fjärilarna är också utklippta ur ett inkidopapper.
Jag har använt mig av två kvadrater i olika storlekar på kortet för jag ville att det fina mönstret skulle synas väl.
Blommor tyckte tom jag blev överflödigt på detta kortet så det blev bara fjärilarna som dekoration. Fjärilarna är fästa med 3D-kuddar för att få mer liv.




Kika in här snart igen och titta på vad alla hittar på med kitten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar