fredag 15 juli 2011

Kattiz scrapkit

Här kommer det kit som jag fick denna gång och som går att beställa via mail eller telefon. Priset på paketet är 170 kr och innehöll 5 enfärgade cardstock, 6 dubbelsidigt mönstrade papper, blommor, massa olika band och spetsar, kristallkvist, ram och tårtpapper.


De är så fina att jag måste få visa båda sidorna ;)


De flesta kommer från Maja Design men två är från Bo Bunny.


Det första ja har gjort är ett grattiskort med papper från Maja Design och det mörkblå är ett av Bo Bunnys, tre av blommorna, det marina sidenbandet.
Stämpeln och texten är däremot privat.
Min yngsta brors son fyller ett år så då slog jag två flugor i en smäll då scraptiden är minimal denna vecka då jag har besök av min stora bror med barn.


På insidan har jag gjort en ficka för en peng som jag ska ge och stansat ut ett tåm med en MS stans.


Fler privata stämplar ;) som kommer från Magnolia.



Och mina två brorsbarn tycker det är helt fantastiskt att jag har ett eget pysselrum så givetvis ville de pyssla med. Så efter ett besök hos scrapbutiken där de fick välja papper själva så satte de igång också...
Och jag vill gärna visa deras skapelser också då det är så kul att se det barn skapar.
Först ut är Pontus 8 år.
Han valde ett papper från Bo Bunnys med planeter och stjärnor och med en av mina privata stämplar (digi)


På insidan har han skrivit själv :) Notera den tvåfärgade surfkillen han färglaggt själv....
Och vist har han skrivit födelsedag gulligt ;)


Lina, 10 år valde papper från Maja Design och köpte till och med en egen sKenny K stämpel från butiken men tyckte det var roligare att låna fasters ;)


Hon härmade faster med en ficka till presentkortet från Ikea.
Även hon skrev texten själv...


Nästa vecka kommer mer som jag skapat av mitt kit .
Ha en skön sommarvecka.
 Kram Kattiz

1 kommentar:

  1. Vilka fina kort! Inte konstigt att brorsbarnen kan göra så fina kort när du är så duktig!! Lite kul att jag och min dotter var i butiken samtidigt som du och din brorson när han valde papper! =) Kul att få se vad det blev av dem!!

    Må så gott! Tack för inspirationen!!

    Kram Lindha

    SvaraRadera