lördag 23 juli 2011

Ännu fler julkort

Först kommer ett väldigt fint kort från Zora. Så här skriver hon själv om sitt kort.
Här kommer mitt nästa kort till er utmaning, något djur och craft cardstock . Kortstommen och tagsen av craft carstock och Forever friends motiv från ett 3-d ark. Jag har använt mig av mina små minibokstäver och skrivit God jul i blommorna.


Sen har vi fått en hel hög superfinakort från Tussling. Här kommer de:
Julblomma

Otraditionella färger

Pepparkaka

Något rött, hjärta och stämplat

svartvitt


Så här är ställningarna just nu:
Zora: 6p
Kattiz: 6p
Ina: 5p
Lindha: 5p
Snojbi: 5p
Tussling: 5p
Anneli: 2p
Cecilia: 1p
Linda: 1p
Pernilla: 1p
Anna G: 1p

Imorgon återkommer jag med något mer sommrigt...

Trevlig kväll önskar Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar