fredag 24 juni 2011

Släng inte köksförpackningarna...

Hej på er, nu är det fredag igen, och inte vilken fredag som helst utan midsommar. Och passar inte bättre än ett julkort på midsommarafton ;)
Här kommer mitt bidrag till Helens julkortsutmaning denna gång. Och då fick vi inte använda grön, röd eller blå så jag har tagit turkos/teal och rosa.....
Motiv och texter är från Magnolia liksom bakgrundspappret. Det rosa är från Tim Holtz.


Sen till denna vecka salster och då vill jag bara tipsa om att det går att hitta lite roliga förpackningar att altar i köket som jag har gjort här, en beanaisesåsburk. :)
Jag har använt spillbitar från tidigare DT-paket och en ny die jag fick sist med vimplarna som nu finns i butiken.

På baksidan har jag stansat med en Martha Stewards stans och satt ett Magnoliamotiv och väskan är en Bildmålare.


Jättebra burk att förvara småsaker i :) Det var allt från mig idag nu återstår bara att önska er alla en underbar midsommar!
Kram

2 kommentarer:

  1. Åh, älskar burken så fin den är. Vimplarna blev jättefina runt om så där.

    SvaraRadera
  2. Förpackningen blev superfin!
    Glad midsommar till Er på Scrapbutiken!

    SvaraRadera