tisdag 7 juni 2011

Ett julkort till vår blomutmaning

Ville visa detta fina bidrag som vi fått från Snojbi.


Hejsan
Har gjort ett julkort till din utmaning med blommor.
Jag gillar hyacinter och amaryllis de blommorna finns alltid hos oss vid jul.
Tyvärr hittade jag inte en enda julblomma nu när jag skulle ha en till kortet.
Hittade dock en stor röd blomma som jag tycker passar perfekt ihop med
julbären och de utstansade grankvistarna..
Fäste endel röda acryldroppar
Har rullat ena pappret och satt fast tagsen med en luddig brads.
Texten är utstansat likaså "tårtpappret".


Så här är ställningen nu:
Kattiz: 3p
Snojbi: 3p
Anneli: 1p
Cecilia: 1p

Eftersom mitt internet inte fungerat vill jag be om hjälp. Om det är någon som skickat ett bidrag till vår julkortsutmaning och inte fått det publicerat. Kan ni/du vara snäll och skicka det en gång till. Det har kanske hamnat i min skräppost och försvunnit. Ber om ursäkt för allt exta jobb det innebär.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar