tisdag 21 juni 2011

Äntligen ny julutmaning...

Vet att det i alla fall finns ett par som längtat till en ny julkortsutmaning...
Men först tänkte jag visa upp ett kort vi fått från Anneli. Ber om ursäkt att det dröjt av lite innan vi kunde visa det. Men det här kortet är väl värt att vänta på.

Så här är ställningen nu efter 3 utmaningar:
Kattiz: 3p
Snojbi: 3p
Anneli: 2p
Cecilia: 1p

Då så... dags för nytt tema. Som vanligt har ni två veckor på er att göra utmaningen och skicka in ett foto på era fina kort. Skicka till siermans_h@hotmail.com Tisdagen den 5:e juli blir det ny utmaning.

Den här gången gäller det att göra ett julkort i en icke traditionell julfärg. Man får använda vilken färg man vill utom grön, röd och blå. Så släpp fram eran vilda sida och låt oss se julkort i gult, orange eller varför inte lila.



Allt material kommer från Scrapbutiken (stämpeln privat). Det här papperet är förresten en av alla nyinkomna papper från Maja Design. De är helt urläckra och jag skulle vilja ha dem alla. Har ni inte varit inne och kikat på dem så bara måste ni... Dessutom gillar ni inte det vita tyllbandet med vita prickar på. Har en känsla av att det kommer bli en stor favorit hos mig framöver.

2 kommentarer:

  1. Underbara kort.
    Jag har längtat och nu tänker jag för fulla muggar.
    Återkommer
    Kramisar

    SvaraRadera
  2. Tack för utmaningen! Här är mitt bidrag:

    http://lindhasplejs.blogspot.com/2011/06/pioner-i-lang-rad.html

    Kram Lindha

    SvaraRadera