onsdag 25 maj 2011

Kort och tag i ett....

Mönstrat papper, spets, rosor och stickles är ingredienserna till detta kort med tillhörande tag.
Det bruna mönstrade pappret är från Tim Holtz vet inte om det finns i butiken men jag vet att det finns craft cardstock där och det blir samma nyans.
Det rosa rutiga pappret är från Inkido och finns i butiken.
Spetsen är isärklippt på mitten (enbart för att jag är snål). Dekorationerna består av ljusrosa rosenknoppar och rosor samt stickles.
Textremsorna kommer ur ett klippark (Sagan om våren) från Pion Design.






Här syns det att tagen sitter i en liten påse (stämplad med en textstämpel). Några smådekorationer låg i påsen i mitt DT-paket så jag tror att påsarna finns i butiken.



Här syns kort och tag ihop. Tagen är stämplad med en stämpel från Vilda Stamps och på baksidan har jag skrivit en personlig hälsning.



Material från Scrapbutiken:

Mönstrat rosa papper från Inkido.

Klippark (Sagan om våren) från Pion Design

Rosor och rosenknoppar (ljusrosa)

Spets, den är ca 2cm bred jag har ju klippt min på mitten.

Stickles

Vit papperspåse


Övrigt material är brunt mönstrat papper från Tim Holtz och en stämpel från Vilda Stamps.










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar