söndag 8 maj 2011

Äntligen en LO med några av mina favorit dekorationer

Det har blivit mycket kort hos mig på sista tiden. Men äntligen har jag lyckats knåpa ihop en lo. Jag har hållt den väldigt enkel men tycker den blev fin ändå. Jag har använt några av mina favorit dekorationer just nu. Sist i inlägget finns min Topp-fem-lista. Vad finns med på det mesta som du skapar just nu?


Började med ett vitt cardstock som jag sprejade med grön mist. Sedan embossade jag en av ramarna. Monterade ett mönstrat papper i den ena och ett foto av sonen när han var alldeles ny. Sedan flyttade jag runt ramaarna och journalingcirkeln tills jag var nöjd.

Rev lite wellpapp bitar och lade under kortet. Sedan satte jag fast datumet och namnet på sonen med alfabet stickers. Försökte skapa en triangel av bruna saker på LO. Gjorde likadant med de små guldhjärtana och luftballongen.

Material från Scrapbutiken:
Memory Mist - Margarita
Vitt cardstock
två ramar i två olika storlekar
tre små pärlemoknappar
tunn naturtråd
Versa mark - dyna
Inkido embossing pulver - Choklad glitter
Prima marketing inc - brunna bokstäver





Nå har ni kommit på vilka saker ni kanske sett på mina alster tidigare?

Helenes FEM-I-TOPP
1. Vita ramar
2. Wellpapp
3. Alphabet stickers
4. Tunnt natursnöre
5. Brads

1 kommentar: