fredag 15 april 2011

Kenny K har flyttat in :)

Gissa om jag är överlycklig! Kenny K har kommit in i butiken :)
Och de finns att köpa i butiken från och med i morgon lördag i och med nyöppnandet i de nya lokalerna så då kan jag ju inte låta bli att göra ett litet inspirationskort ;)

Denna tjej heter Strong Island och pappret kommer från Inkido och heter Is this love? Har använt mig av både fram och baksida på samma papper, de är ju båda helt underbara.


Ramen är ytterligare en rolig nyhet som kommit till butiken, som jag målat svart och silverfärg på och satt ett spegelpapper inuti för att få intrycket av en spegel. Och jag har ytterligare en fin spets på detta kort.
Visst är den fin (spetsen alltså)


Vissa detaljer har jag glossat, som tex boxhandskarna, läppar och ögon.


Insidan höll jag enkel med några spellbinders, bling och en blomma.

Gillar ni dessa stämplar lika mycket som jag så vänta inte för länge ;) De kan försvinna snabbt ;)
Och vi syns väl i morgon? Vi finns i butiken från klockan 10,00.
Kram

1 kommentar: