torsdag 14 april 2011

Don´t stress, just Distress...

Hej, nu har jag lekt med distresser igen ;) och mina nya stämplar från Bo Bunny.
Klippte till ett lite tjockare vitt papper som jag embossade med clear i de fyra hörnen. Sen distressade jag hela pappret på 14,5*14,5 i flera olika färger.


Blir ganska tufft tycker jag när man blandar färgerna. Och som ni ser kommer de embossade hörnen fram.


Sen stämplade jag en text jag tycker om i mitten och sedan resten med mina nya Bo Bunnys... blandat embossat och stämplat.


En swirl i kanterna gör susen också. Här ett annan stämpelset från Bo Bunny.


Sen är det bara att raspa kanterna, chalka och färsta på ett Cardstock. Har dekorerat väldigt sparsamt med lite halvpärlor och cracklegloss.


Ett ganska enkelt kort :)
Det är ju så roligt att distressa och det finns massor av härliga färger i butiken :)
Allt material finns i butiken utom textstämpeln som är min egen.
Imorgon bjuder jag på en nyhet som kommit till butiken... en stor favorit faktiskt :)
Någon som kan gissa vad?

2 kommentarer:

  1. wow! it is fantastic!!! Very beautiful corner-mask!!! This looks wonderful! You are so happy girl to have these brilliant goodies at yours to create as well!!! I wish I had any masks too.. )
    Hugs. Larisa. xx

    SvaraRadera
  2. Jättefint kort!! Så mycket fina färger och olika stämplar att titta på :)

    SvaraRadera