söndag 13 mars 2011

Som avslutning...

...på veckan visar jag en liten papperspåse(privat).
Det är de sista bitarna av månadens "Nyhetskit" från Scrapbutiken. Det gör att jag inte kommer visa någon baksida!
Jag har använt Inkido´s Mathea croissant som bas. Sedan har jag använt den fina pappersblomman (vet inte tillverkare men det vet Jonny & Petra!), två blommor utstansade med spellbinders( papper Inkido rosehage stripe). Även den dubbla blomman är med samma papper fast det är andra sidan. Blomdiesen är från Marianne design (privata). I blommorna sitter små söta brads(privata). Även en större grön brads sitter lite under blomman.

Blommorna jag gjort är inkade med brun distress. En finess som jag gillar att jobba med är detta gröna pappersnöre. Här sitter en bred remsa som jag rivit isär och rullat ihop lite.
Som avslutning satte jag dit ett glittrigt hjärta som blingade upp allt betydligt!
Jag satte på en tag som fick lite ink och lite Stickles runt kanten.
Sedan fick blommorna lite Stickles också!

Allt material finns hos Scrapbutiken.

Jaha, det går fort när man har roligt!
Jag tackar för mig denna vecka och hoppas ni tittar in i morgon för mer nyheter!
På återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar