onsdag 2 mars 2011

Papper från Pion design

Idag tänker jag bjuda er på en LO som handlar om hur härligt det är att få sitta ute och fika. Jag längtar verkligen efter att det ska bli dags igen. Gör inte ni?

Har använt ett jättevackert papper från Pion design. Båda sidorna är mycket användbara och det var svårt att välja vilken sida som skulle få synas. Spetsen som sitter under kortet är också helt underbar tycke jag. Den passar väldigt bra ihop med den romantiska känslan som papperet har.


Älskar att sätta ihop olika dekorationer så här i en liten grupp. Har använt mig av ett fint glittrigt vitt chipboard hjärta, gula löv, liten ros och några olika pins.

2 kommentarer:

  1. Underbart LO med underbart papper. Det där hjärtanet är ju sååå fint också :)

    SvaraRadera
  2. Åhh, så fint! Och ja, jag längtar också efter första kaffekoppen på trappen!
    Vilken inspiration jag får!! Tack!
    kram Linda

    SvaraRadera