tisdag 1 mars 2011

BoBunny´s igen

Idag visar jag ett enkelt kort med en tag att skriva på.
Jag har använt ett ljust beige cardstock och bigat så att flikarna ligger lite omlott. Jag har klätt framsidan med Bobunny´s Timepiece Tick Tock. Här har jag använt baksidan som har fina diskreta detaljer. Jag har använt en ny vacker spets som finns i butiken. Jag har även knölat till några av de mindre Tim Holtz Diecut-blommor igen... Pappret är den underbara BoBunny´s Blast off baksida. Jag har lagt en guldpärla, av Paperpen, i mitten på alla blommorna. På den yttre fliken finns det även en liten swirl av Paperpen. Lite gömt skymtar även små mynt. De är från en blus som inte finns längre...
Min edgecraper har fått jobba flitigt på både kortbasen och Timepiece-pappret. Jag har inkat kanterna med Distress Vintage photo.
Stämpeln Best Wishes är en del av en clearstamp som man får (bland annat!) när man köper senaste numret av Creativity som finns i butiken nu.
Kanterna är markerade med en smal svartpenna runt om. Enkelt om man inte vill/kan använda sin symaskin.
Till insidan har jag gjort en enkel tag som upptill är snedskuren. Då fick jag plats med en spetsbit som sitter fast med en knappbrad, från mina lådor.
hoppas detta inspirerar er,
på återseende / Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar