lördag 22 januari 2011

Olika tändstiksaskar från nästan samma material

Har gjort ett par tändsticksaskar att ge bort. Tycker det är kul att ge bort saker som går att använda. Eller varför inte behålla dem själv. Rätt kul egentligen när man tänker efter, har gjort massor av tändsticksaskar att ge bort men har inte en enda som dekorerar mitt hem.

Till båda har jag använt ett blått mönsterpapper från Inkido. Jag klippte ut hjärta, ruta och tag från ett annat Inkido papper i samma serie. Jag har även använt ett blått band och samma stämpel (privat) till båda askarna.

Till den första asken lade jag till blåa blingstenar, två hjärtpins och några bokstavsstickers.

Till den andra lade jag till vita småblommor, prickiga brads och några rub-ons.

Blev de olika eller lika? Vad tycker ni?

Material från Scrapbutiken:
Papper - Inkido - Christmas Elegance - Snowfall
Papper - Inkido - Christmas Elegance - Tags and banners
Vita småblommor
Strass Mix Blå - Inkido
Blått rutigt band

1 kommentar:

  1. So funny girly card)) LOve this image) All look so brilliant)))

    SvaraRadera