söndag 30 januari 2011

Kattiz tolkar skissen med Pion Design...

Nu äntligen har de kommit, Sagan om våren från Pion Design :) Var in och köpte på mig ett gäng idag och nu har Petra och Jonny ett finfint erbjudande på dessa papper också så passa på ;) Köp tre papper och få ett annat från Pions serie Förgät mig ej.... Dessa serier passar jättebra ihop!
Och för att slå två flugor i en smäll så har jag tolkat Den här månadens skissutmaning för att ge er lite mer inspiration.


Visst är papperna helt underbara?


Samma härliga papper finns på insidan.


Och sen gjorde jag ett kort där jag blandade dessa två serier. Bakgrundspappret är från Förgät mig ej och vykort och frimärken från Sagan om våren.


Åååå här kommer insidan.


Det var allt från mig denna vecka.
Kram kram

2 kommentarer:

  1. Jättefin tolkning av skissen Kattiz! Åhh så fina papperen är jag bara måste ha. Det måste jag faktiskt....

    SvaraRadera
  2. Ett underbart kort! Man blir så pysselsugen :)

    SvaraRadera