söndag 23 januari 2011

Är du som jag?

God söndag på er alla pysslare!

Hoppas att ni har haft en bra helg. Själv har jag inte hunnit med så mycket pysslande som jag skulle ha lust till, men så är livet ibland. Tiden räcker inte till och ibland måste man ge avkall på sådant man tycker väldigt mycket om. Jag har i alla fall tagit tag i ett av mina gamla projekt. Jag har en viss tendens att inte alltid slutföra mina små projekt. Och i år har jag lovat mig själv att jag ska försöka att göra färdigt, en ganska skön känsla, eller hur?

I alla fall har den här LO legat på mitt skrivbord ganska länge. Blev inte riktigt nöjd, flyttade runt kort, dekorationer mm fler gånger än jag kan räkna. Men nu i helgen beslutade jag mig för att nu ska den bli klar!
Sagt och gjort, fram med klister och lite beslutsamhet. Och så här blev resultatet:
Den blev lite för "platt" för att jag ska känna mig riktigt nöjd men får ändå säga att den helt klart duger.
Har satt upp journaling rutan med hjälp av 3-d kuddar för att få lite dimension. Har även använt de vackra metallhörnen som finns hos Scrapbutiken. Visst blir man sugen på att scrappa en gammal bild av någon i släkten när man ser dem?

Material från Scrapbutiken:
2 KaiserCraft papper - Belle Collection - gloria
metallhörn
grön cardstock
paper pen - Light Moss Green

1 kommentar:

  1. Ha ha, vet hur det känns. Men jag tycker den blev jättefin!

    SvaraRadera