tisdag 23 november 2010

Önskelista

Hej

Tack alla trevliga besökare som jag träffade hos Scrapbutiken igår på deras glögg-mingel.  Idag tänkte jag visa er en liten önskelist-hållare som jag gjort till min dotter.

Jag använde en toaletrulle som bas. Den klädde jag med BoBunnys prickiga papper Chocolate dot. Jag stämplade upp den lilla flickan som ber från Vildastamps och färglade med Promarkers. Sedan klippte jag ut henne. Klippte ut en dekoration och en ruta från Inkidos papper Christmas Elegance - tags and banners. Klistrade fast alltihopa. Skrev Brees önskelista med små klisterbokstäver (privata). Gjorde ett hål i ena kanten och träde i ett band och satte fast en röd knapp. Till sist limmade jag fast en fin blomma och gjorde egna pärl-swirls med hjälp av min Walnut Paper Pen.

Önskelistan skriver man på ett papper som rullas och sedan sticks in i rullen. Den listan kan man sedan ta ut och sätta tillbaka hur många gånger som helst. Tyvärr var det lite svårt att fota listhållaren eftersom den är rund. Hoppas ni kan se lite i alla fall.



Kika in i kväll för då tänkte jag visa er ett jättefin julkort från vår duktiga gästdesigner Marie!

/Helene

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar